Condiții de afaceri

Operator portal internet

Numele Companiei: RHG s.r.o. 
Strada și numărul: Cesta Mládeže 44 
Oraș și cod poștal: Malacky, 90101 
Stat: Slovensko 
ID: 47625741

Persoană responsabilă și contact

Adrián Frišlovič

e-mail: info@pipper.ro

Timpul de lucru:

Luni - Vineri  9:00 - 18:00

1) Despre înregistrare

"Declarăm că datele sunt utilizate numai în scopuri de identificare la achiziționarea în companie RHG s.r.o. - site-ul web pipper.ro și nu vor fi furnizate unor terțe părți sau utilizate în alte moduri. Prin confirmarea înregistrării, sunt de acord cu trimiterea de e-mail-uri de ofertă din magazinul online al companiei RHG s.r.o., în conformitate cu Legea nr. 480/2004 Sb. Despre unele servicii ale societății informaționale."

Ofertele de e-mail vor fi trimise de maxim două ori pe lună, iar dimensiunea mesajelor individuale de e-mail nu va depăși 50kB. Vă puteți dezabona de la serviciul de știri prin e-mail în orice moment la: info@pipper.ro, sau la adresa fixă ​​specificată.

Comenzile pot fi plasate fără înregistrare.

2) Acceptarea și prelucrarea comenzii, contractul de cumpărare

Comanda cumpărătorului este o schiță a contractului de cumpărare, iar contractul de cumpărare în sine este încheiat în momentul livrării acordului obligatoriu al cumpărătorului și al vânzătorului cu această propunere (confirmare obligatorie a comenzii de către vânzător). Din acest moment, drepturile și obligațiile reciproce apar între cumpărător și vânzător.

Prin încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul confirmă că a citit acești termeni și condiții, inclusiv condițiile de reclamație și că este de acord cu aceștia. Cumpărătorul este suficient informat despre acești termeni și condiții și despre procedura de reclamație prin plasarea comenzii și are posibilitatea să ia cunoștință de aceștia.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte din aceasta înainte de a încheia contractul de cumpărare în următoarele cazuri: bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul bunurilor livrate s-a modificat semnificativ. În cazul apariției acestei situații, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul pentru a conveni asupra unor acțiuni ulterioare. În cazul în care Cumpărătorul a plătit deja parțial sau total din prețul de achiziție, această sumă va fi transferată înapoi în contul său, Contractul de cumpărare nu va fi încheiat.

Toate comenzile primite de acest magazin sunt obligatorii. Comanda poate fi anulată înainte de expediere. În cazul în care comanda nu este anulată înainte de expediere și va fi expediată, clientului i se poate cere să ramburseze costurile asociate expedierii de bunuri. Sunteți informat automat despre primirea comenzii prin e-mail. În detaliile fiecărui produs și în confirmarea comenzii, se așteaptă timpul de livrare a mărfurilor care nu erau în stoc. Pentru fiecare articol, se arată dacă mărfurile sunt în stoc sau nu. Dacă mărfurile nu sunt în stoc sau depozitul furnizorului, vă vom informa imediat despre următoarea dată de livrare.

Anularea comenzii

Dacă anulați comanda în termen de 12 ore, considerăm că comanda a fost anulată. Puteți trimite anularea prin e-mail. Când anulați comanda, este necesar să indicați numele dvs., adresa de e-mail și numărul comenzii.

3) Tipuri de transport de către transportatorii publici:

Bunuri livrate de serviciul de curierat

Poșta este indicată separat pentru fiecare comandă.

Prețul nu include alte servicii, deoarece Serviciul de curierat nu le oferă. Curierul va livra expedierea la adresa pe care ați introdus-o la completarea formularului de comandă. În cazul în care partea care face comanda nu este găsită, poate solicita re-livrarea. După ce ați trimis mărfurile din depozitul nostru, veți primi un e-mail de informații de la transportator cu numărul expedierii dvs. și un link pentru a urmări expedierea..

Pentru unele produse deosebit de voluminoase, grele sau altfel prost transportabile, costul de transport poate fi crescut. Prețul pentru transport este afișat imediat după selectarea modului de transport.

AVERTIZARE! Dacă pachetul este vizibil deteriorat sau dacă banda de protecție este ruptă, depuneți o reclamație direct la transportator. Magazinul nostru nu este responsabil pentru daunele cauzate în timpul transportului.

Expedierea este de obicei livrată până la 3.-4. a doua zi după expediere. Clientul este informat despre expediere prin e-mail.

 

Bunuri livrate de COLETĂRIA.RO

Poșta este indicată separat pentru fiecare comandă.

Prețul nu include alte servicii, deoarece COLETĂRIA.RO maritim nu le oferă. Expedierea este trimisă la sucursala șantierului naval specificată de dvs. atunci când completați formularul de comandă. De îndată ce predăm mărfurile pentru transport, Oficiul de expediere vă va trimite un e-mail cu un număr de urmărire. Puteți urmări calea expedierii dvs. online. După livrarea expediției la punctul de livrare ales, Casa de expediere vă va trimite un SMS și un e-mail cu o parolă. De acum înainte, îl puteți ridica oricând în termen de 7 zile.

Pentru unele produse deosebit de voluminoase, grele sau altfel prost transportabile, costul de transport poate fi crescut. Prețul pentru transport este afișat imediat după selectarea modului de transport.

AVERTIZARE! Dacă pachetul este vizibil deteriorat sau dacă banda de protecție este ruptă, depuneți o reclamație direct la transportator. Magazinul nostru nu este responsabil pentru daunele cauzate în timpul transportului.

Expedierea este de obicei livrată până la 3.-4. a doua zi după expediere. Clientul este informat despre expediere prin e-mail.

4) Garanție

Întotdeauna trimitem documentul fiscal la adresa dvs. de e-mail după livrarea coletului. Perioada de garanție începe la data menționată pe document. 

5) Conflict cu contractul de cumpărare - informații generale

În cazul în care articolul nu este în conformitate cu contractul de cumpărare la acceptarea acestuia de către cumpărător (denumit în continuare „conflict cu contractul de cumpărare”), cumpărătorul are dreptul de a vinde articolul gratuit și fără întârzieri nejustificate la starea corespunzătoare contractului de cumpărare. cerințele cumpărătorului fie prin schimbul articolului, fie prin repararea acestuia; dacă o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la prețul articolului sau se poate retrage din contract. Acest lucru nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a știut despre conflictul cu contractul de cumpărare înainte de preluarea lucrului sau a provocat el însuși conflictul cu contractul de cumpărare. O neconcordanță cu contractul de cumpărare, care se manifestă în termen de șase luni de la data preluării lucrului, va fi considerată un conflict deja existent la momentul preluării, cu excepția cazului în care contravine naturii lucrului sau dacă nu se dovedește altfel.

Oferim o perioadă de garanție legală pentru bunuri, adică 2 ani.

6) Dreptul consumatorului de a se retrage din contract

În cazul în care contractul de cumpărare se încheie prin comunicare la distanță (în magazinul online), consumatorul are dreptul să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. În acest caz, consumatorul contactează vânzătorul și, de preferință, declară în scris că se retrage din contract, precizând numărul comenzii, data cumpărării și numărul de cont pentru rambursare. Banii pot fi returnați și în numerar la sediul companiei. Retragerea din contract trebuie livrată cel târziu în ultima zi a perioadei de 14 zile. În cazuri speciale, perioada de returnare poate fi prelungită, în funcție de circumstanțe, dar nu mai mult de 30 de zile de la livrare.

Cu toate acestea, această dispoziție a legii nu poate fi înțeleasă ca posibilitatea de a împrumuta gratuit bunuri. În cazul exercitării dreptului de retragere din contract în termen de 14 zile de la preluarea executării, consumatorul trebuie să ofere furnizorului tot ce a obținut pe baza contractului de cumpărare. Dacă acest lucru nu mai este posibil (de exemplu, bunurile au fost distruse sau consumate între timp), consumatorul trebuie să furnizeze o compensație monetară în schimbul a ceea ce nu mai poate fi emis. În cazul în care bunurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita despăgubiri consumatorului și își poate compensa cererea împotriva prețului de achiziție returnat. Într-un astfel de caz, vânzătorul este obligat să dovedească prejudiciul. Într-un astfel de caz, vânzătorul returnează consumatorului doar prețul redus de achiziție.

În plus, vânzătorul poate include în prețul de achiziție care urmează să fie returnat cumpărătorului costurile sale reale suportate în legătură cu returnarea mărfii (costuri de transport etc.).

Consumatorul nu are dreptul să se retragă din contract, în cazul contractelor:

pentru furnizarea de Servicii, dacă prestarea lor a fost începută cu acordul său înainte de expirarea perioadei de 14 zile de la acceptarea prestării,
pentru furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independent de voința vânzătorului,
pentru livrarea de bunuri modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru persoana acestuia, precum și bunuri care sunt supuse distrugerii rapide, uzurii sau caducității,
pentru livrarea de înregistrări audio și video și programe pentru computer, în cazul în care cumpărătorul își rupe ambalajul original,
pentru furnizarea de ziare, periodice și reviste constând dintr-un joc sau o loterie.

7) Livrare și condiții de livrare

Unele expedieri pot fi împărțite în mai multe pachete. Poștele rămân neschimbate.

Monitorizăm toate expedierile până la livrare, încercând astfel să prevenim problemele care apar în timpul livrării.

Cum se procedează la returnarea mărfurilor:

  • Pregătiți transportul așa cum este descris mai jos.
  • Trimiteți mărfurile pe care le veți trimite înapoi la adresa descrisă mai jos transportatorului la alegere.

Cum se pregătește expedierea

Expedierea trebuie să fie completă (inclusiv accesoriile și toată documentația) și în starea în care ați primit-o la livrare. Atașați dovada achiziției la bunuri. Vă rugăm să utilizați întotdeauna hârtie de ambalare sau carton, astfel încât ambalajul original să nu poată fi lipit, etichetat sau altfel deteriorat în timpul transportului. Nu trimiteți bunurile la livrare, vă recomandăm să asigurați bunurile. Banii vor fi returnați în contul dvs. bancar (nu uitați să-l menționați), de obicei în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea expedierii. În cazul returnării mărfii, suma va fi redusă cu costurile de expediere (nu se aplică reclamațiilor!).

8) Modalități de plată

Toate metodele de plată pot fi selectate înainte de a alege transportul. Toate metodele de plată sunt incluse în prețul transportului.
plata la livrare - Vă vom trimite bunurile comandate prin poștă și veți plăti aceste bunuri în numerar la primire
card de plată - după trimiterea comenzii, veți fi redirecționat către o pagină sigură a GoPay, unde veți efectua o plată folosind detaliile cardului dvs.

9) Securitate

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la abuzuri atunci când plătiți cu carduri de credit. Folosim un gateway de plată dovedit cu un protocol securizat 3-D, acceptat de asociații de carduri. Toate informațiile interne (parole, nume, operațiuni) sunt criptate. Pentru a crește viteza, aceasta nu criptează informații generale (informații despre bunuri individuale).

10) Reclamații

În cazul în care bunurile pe care le-ați primit de la noi sunt deteriorate sau nefuncționale, urmați procedura de reclamație. Returnarea bunurilor datorată retragerii din contract este descrisă la punctul 6 din Termeni și condiții.

11) Politica de returnare

Produsele acoperite de dreptul de a depune o reclamație trebuie predate pentru evaluare imediat după constatarea defectului, trebuie să fie curate și cu documentele corespunzătoare și descrierea defectului sau să marcheze locul defectului.

Cum se procedează

În cazul unei reclamații, puteți alege două opțiuni, urmați descrierea de mai jos: Trimiteți produsul la adresa - „adresa de contact”. Transportul este plătit de vânzător. Contactați-ne imediat ce știți când și unde vom putea prelua expedierea. Expedierea trebuie să fie completă (inclusiv accesoriile și toată documentația) și în starea în care ați primit-o la livrare. Atașați dovada achiziției la bunuri. Vă rugăm să folosiți întotdeauna hârtie de ambalare sau carton, astfel încât ambalajul original să nu poată fi lipit, etichetat sau degradat în timpul transportului. Nu trimiteți bunurile la livrare, caz în care bunurile nu vor fi acceptate. Vă recomandăm să asigurați bunurile. Imediat după primirea mărfurilor, veți primi un protocol de reclamație. Mărfurile trebuie ambalate corespunzător pentru transport, astfel încât să nu fie deteriorate în continuare. Bunurile defecte sau deteriorate vor fi înlocuite sau prețul de achiziție va fi rambursat. Bunurile trebuie să fie însoțite de toate documentele pe care cumpărătorul le-a primit împreună cu bunurile, cum ar fi chitanța, cardul de garanție și altele. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru daunele rezultate din funcționarea produselor, proprietățile funcționale și daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produselor, precum și daunele cauzate de evenimente externe și manipularea necorespunzătoare. Nici defectele acestei origini nu sunt acoperite de garanția furnizată. Din motive igienice, mărfurile sunt curățate corespunzător numai pentru reclamații. Dacă producătorul oferă o garanție mai lungă, aceasta este listată cu produsele din catalog. Pentru reclamațiile respinse, pot fi percepute costurile procedurii de reclamație și taxele de gestionare. Veți fi informat despre gestionarea reclamației prin e-mail sau SMS. Ca și în cazul livrării comenzii, veți fi informat despre livrarea coletului și data livrării. Vă mulțumim că vă acordați timp pentru a citi termenii și condițiile.

Pipper.ro

Condițiile comerciale sunt valabile de la 01.01.2021 până la o nouă notificare.
Informații pentru cumpărători: în cazul unei modificări a termenilor și condițiilor, termenii și condițiile care erau în vigoare la data cumpărării sunt valabile.

Pipper.ro